Na stronie obozu pojawiła się karta kwalifikacyjna wraz z instrukcją dotyczącą jej wypełnienia. Wszystkie niezbędna informacje dostępne są >TUTAJ<
W związku z przygotowaniami ogłoszone zostało obowiązkowe zebranie dla rodziców osób zakwalifikowanych na obóz. Termin spotkania to 7.05.2015r. godz. 19:30 w Dworze Czeczów. Przypominamy również o drugiej racie obozowej (300zł), która powinna zostać zaksięgowana na koncie do 10 maja.
Biwakowo:
Spotykamy się 8 maja (piątek) o godzinie 16:29 na przystanku tramwajowym Ćwiklińskiej w stronę miasta (bilety są w cenie :)). Każdy zastęp powinien mieć: telefon z aparatem, apteczkę, mały plecak oraz pustą 5l butelkę. Poniżej znajduje się lista rzeczy które powinien mieć KAŻDY:
Ekwipunek biwakowy:
1. Karimata
2. Śpiwór
3. Ciuchy na zmianę (w tym ciepły polar)
4. Kurtka przeciwdeszczowa
5. Czapka na słońce
6. Podstawowe kosmetyki
7. Mały ręcznik
8. Jedzenie na śniadania i kolacje (zapewniamy wrzątek)
9. Menażka i niezbędnik (plastikowe/metalowe naczynia, sztućce)
10. Trekingi
11. Lekkie obuwie
12. Latarka
13. Linka
14. Śpiewnik
15. Mundur (jeśli ktoś nie ma to czarna koszulka)
16. Legitymacja, 2 bilety ulgowe godzinne!
17. Zgoda rodzica na wyjazd
2. Śpiwór
3. Ciuchy na zmianę (w tym ciepły polar)
4. Kurtka przeciwdeszczowa
5. Czapka na słońce
6. Podstawowe kosmetyki
7. Mały ręcznik
8. Jedzenie na śniadania i kolacje (zapewniamy wrzątek)
9. Menażka i niezbędnik (plastikowe/metalowe naczynia, sztućce)
10. Trekingi
11. Lekkie obuwie
12. Latarka
13. Linka
14. Śpiewnik
15. Mundur (jeśli ktoś nie ma to czarna koszulka)
16. Legitymacja, 2 bilety ulgowe godzinne!
17. Zgoda rodzica na wyjazd
18. Przybornik
do szycia
19. Strój obrzędowy (przy braku pomysłów prześcieradło w dowolnym kolorze do zniszczenia, pasek oraz atrybut wojownika, łowczego bądź osoby o innej funkcji w osadzie)
Wracamy 10 maja (niedziela) o godzinie 11:09 na pętlę autobusową (Bieżanów Nowy Południe).
Rajdowo:
Wracamy 10 maja (niedziela) o godzinie 11:09 na pętlę autobusową (Bieżanów Nowy Południe).
Rajdowo:
16 maja (sobota) odbywa się RAJD SZCZEPU, na który zgłoszenia są do 8 maja!
Zbiórka na wyjazd dla harcerzy jest o godz. 7:30 na przystanku Ćwiklińskiej w kierunku miasta.Rodzice - dojazd we własnym zakresie, meldowanie rodziców około godz. 15 przy wiacie ogniskowej koło schroniska na Kudłaczach (do schroniska prowadzi asfaltowa droga z Pcimia, jednak przy schronisku jej kąt wydaje się dość groźny, dlatego osobom nieposiadającym samochodu terenowego raczej odradzamy podjazd pod samo schronisko; można zaparkować samochód w Pcimiu i urządzić sobie spacer; sprawdzone miejsce Pcim 741, 32-432 Pcim widok z street view ; oczywiście można jechać wyżej, bo da się, ale trzeba wtedy szukać miejsca na zaparkowanie ewentualnie dogadać się z mieszkańcem Pcimia o parking na ogródku o co zapewne trudno nie jest). Bardzo zależy nam na uczestnictwie rodziców i pomocy logistycznej w powrocie - szczególnie najmłodszych zuchów. Bardzo prosimy o kontakt rodziców z Drużynową kto z rodziców się wybiera i ile ma wolnych miejsc w samochodzie. To bardzo ważne!
Niezbędny ekwipunek:
wygodne buty turystyczne, kurtka przeciwdeszczowa, czapka z daszkiem lub inne nakrycie głowy, prowiant na trasę - pożywny i zawierający sporą ilość wody, śpiewnik
Harcerze, harcerze starsi, wędrownicy mają powrót orientacyjnie godz. 20:45 na Ćwiklińskiej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz