Wszystkie informacje przesłałam do rodziców mailowo, jednak pozwolę sobie przypomnieć pokrótce. Widzimy się o godzinie 16:30 przed wejściem do SP 24 i udajemy się do parku Aleksandy. Zbiórki trwają do 18:00, rozłączamy się po przejściu pod miejsce gdzie zaczynaliśmy.
Najważniejsze zasady bezpieczeństwa podczas zbiórki:
-Harcerze przychodzą na zbiórkę z podpisanym przez rodzica/prawnego opiekuna oświadczeniem przesłanym mailowo
-W zbiórce uczestniczą tylko osoby zdrowe, które w okresie ostatnich 14 dni nie miały świadomego kontaktu lub nie zamieszkiwały z osobą przebywającą na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych, ani nie miały świadomego kontaktu z osobą zakażoną koronawirusem.
-Harcerz uczestniczący w zbiórce musi mieć maseczkę oraz własny płyn/żel do dezynfekcji.
-Zbiórka odbędzie się na świeżym powietrzu w obecności osoby pełnoletniej tj. w parku Aleksandry w pobliżu Szkoły
-Na zbiórce zachowane będą obowiązujące odległości
-Na zbiórce nie będziemy przekazywać sobie żadnych przedmiotów dlatego prosimy, aby każdy uczestnik zbiórki miał ze sobą: notes, długopis, coś własnego do siedzenia (karimata, mały koc itd) i mundur na sobie 🙂
Kolejne zbiórki odbędą się w terminach 18.06 (czwartek, godz. 16:30) oraz 25.06 (czwartek, godz. 16:30) w obecności drużynowej Julii Wysockiej, która wraca po przerwie związanej z przystępowaniem do egzaminu maturalnego
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz