środa, 7 października 2020

Sprawy bieżące

Wciąż wierzymy, że możemy mieć jeszcze zbiórki na polu 🙂 Dlatego każdorazowo prosimy o posiadanie przez dziecka maseczki, żelu dezynfekującego, czegoś do siedzenia, ubioru stosownego do pogody. Spotykamy się przed szkołą o 17:15 i udajemy się do parku Aleksandy lub… w przypadku brak korzystnej aury do szkoły. Wówczas niezbędne są buty na przebranie 😊

 Główna kwatera ZHP zmieniła formę oświadczenia - nie będziemy musieli co tydzień deklarować, że dziecko jest zdrowe. Od października wystarczy, że oświadczenie zostanie ZŁOŻONE JEDNORAZOWO NA CAŁY ROK HARCWERSKI Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE JEŚLI ZAJDZIE JAKAŚ ZMIANA (np. choroba) RODZIC POINFORMUJE DRUŻYNOWEGO. Proszę o kliknięcie w LINK , wypełnienie jednorazowo i bycie w kontakcie z drużynową 

 Wpływają do mnie informacje na temat umundurowania do sprzedania. Na razie wiem o:

- bluzie mundurowej męskiej 134

- bluzach mundurowych damskich 152- 2szt

Jeżeli ktoś z Państwa ma za mały mundur do odsprzedania lub  szuka munduru można napisać do mnie mail do Drużynowej. Spróbujemy coś zorganizować 😊

 

Organizatorzy Jesiennego Złazu Hufca, który ma się odbyć 17.10 zmienili miejsce oraz czas trwania imprezy. Szczegółowe informacje poniżej: 

"Podjęliśmy decyzję o ZMIANIE miejsca organizacji Jesiennego Złazu Hufca. Dzięki tej zmianie unikniemy konieczności przemieszczania się autokarem co bez wątpienia zminimalizuje ryzyko. Złaz odbędzie się w Krakowie na terenie Lasu Wolskiego. Nastąpiła też zmiana w harmonogramie i wydarzenie rozpocznie się o 11.00 a zakończy najpóźniej o 16.00 (dla zuchów trochę wcześniej). W związku z tym zmieniamy też cenę imprezy i będzie to 10 zł. (każdy uczestnik otrzyma plakietkę oraz przekąskę). Szczegółowe informacje będą rozsyłane po zakończeniu zgłoszeń do zgłoszonych patroli.

W przypadku rezygnacji z udziału w związku z zaistniałymi zmianami oczywiście dokonamy zwrotu wpłaty.  Podobnie z różnicą, ale zrobimy to już podczas imprezy, żeby drużynowi od razu mogli oddać dzieciakom. Wiemy, że zmiana jest nagła, ale jest podyktowana obawami o bezpieczeństwo i to odpowiedź na rozmowy z komendantami szczepów. W razie niejasności można kierować pytania na adres krakowpodgorze@zhp.net.pl"

Propozycją organizatorów jest, aby uczestnicy spotkali się na miejscu, aby zminimalizować ryzyko. Jako kadra gwarantujemy pomoc w zakresie "dogadywania" rodziców, którzy posiadają wolne miejsca z osobami, które nie są w stanie odwieźć dziecka.

Sytuacja jest jeszcze nie doprecyzowana, ale najważniejsze zmiany podane zostały powyżej. W dniu zbiórki podamy szczegóły jakie przekaże nam organizator. Wydrukowaną listę ekwipunku przekażemy na zbiórce w poniedziałek.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz